Druk wizytówek - co powinieneś wiedzieć przed zaprojektowaniem
Aby druk wizytówek był sensownym przedsięwzięciem, musimy dobrze przemyśleć, jak ma wyglądać karteczka z naszymi personaliami. Na kilka elementów musimy zdecydować się jeszcze przed przystąpieniem do wykonania projektu graficznego. To między innymi jej format oraz użyty do druku papier.
2019-01-16, 14:44

Druk wizytówek - co wziąć pod uwagę przy projektowaniu?

Jedną z usług oferowanych przez Be Print jest druk wizytówek. Mimo ery cyfryzacji życia zawodowego i prywatnego, powszechności smartfonów i ogólnego zwiększania poziomu interakcji za pomocą internetu, drukowana na papierze wizytówka może być miłą i wyróżniającą z otoczenia odmianą. Nieszablonowy projekt graficzny pomoże podbić serca potencjalnych klientów, dzięki czemu zapewni nas sukces w kontaktach służbowych.

druk wizytówek ułatwi nawiązywanie kontaktów biznesowych

Druk wizytówek - jaki format wybrać?

Zabierając się za druk wizytówek musimy na początek określić rozmiar i wymiary, gdyż od tego będzie zależał projekt graficzny oraz ilość informacji, jakie ostatecznie będziemy mogli na niej umieścić. Najbardziej standardowym rozwiązaniem jest wielkość odpowiadająca kartom kredytowym i dokumentom, ponieważ ulotki zazwyczaj chowamy w tym samym miejscu, to jest w portfelu. Nie musimy się jednak ograniczać do tego formatu, tym bardziej, że te mniej standardowe będą bardziej charakterystyczne.

Papier, gramatura i projekt

Przed wykonaniem projektu trzeba też określić, czy druk wizytówek obejmie jedną, czy obie strony. To również wpływa na ilość informacji, jakie możemy tam zawrzeć. Musimy też wybrać odpowiedni papier, jego grubość, a także ewentualne dodatki i uszlachetnienia, które zwiększą żywotność wizytówek. Najczęściej stosowanym rozwiązaniem jest tutaj papier matowy o gramaturze 350 gram na metr kwadratowy.

KONTAKT / AUTOR
Be Print
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.